12-03-2019 - Volta al Grand Barbat
16-03-2019 - Pic de Fontfreda (canal i pala NE)
16-03-2019

Primer dia de la nostra visita a la Val d'Aran. Des de Bagergue continuem per la pista fins a una zona on podem aparcar. Comencem amb els esquís a l'esquena fins al Barratge de Santa Margalida. Calcem esquís fins a la Borda des de Peró i creuem el pont descalçant-nos els esquís un parell de vegades. Remuntem l'Arriu de Moredo amb poca neu i restes d'antigues allaus buscant amb dificultat la continuïtat de la neu. És ja sota el Prat d'Orrei que la neu ja és contínua fins al cim. Al cim hi arribem mentre arriba un helicòpter que descarrega sis persones. Traiem pells i descendim fins a una canal sota una cornisa on veiem traces de baixada. Les seguim i descendim tot el torrent amb bona neu primavera en direcció al Clot de Monnars.
Posem pells i pugem al Tuc d'Arenyo amb neu escassa a la part final. traiem pells i baixem per tornar flanquejant i retornar al Coll que separa Pincèla i el Bony d'Arenho. Ens fiquem a la Coma d'Arenho evitant la crosta i buscant neu ventada encara pols i tot seguit neu primavera dins del divertit tub cada cop més estret. Retornem pel mateix itinerari buscant altra vegada la continuïtat de la neu a la part més baixa.
Poca neu a la part baixa però en general un bon descens en neu primavera.